Reklamacje
Przed odesłaniem towaru zachęcamy Państwa do zapoznania się z regulacjami prawnymi dotyczącymi zwrotów produktów z apteki internetowej. Jako apteka internetowa podlegamy kilku przepisom.
Co można reklamować?
• Uszkodzona paczka
• Produkty z wadą jakościową (np. popękane tabletki)
• Błędnie wysłany towar np. spakowanie innego towaru (wyłącznie jeśli nie został otwarty)
• Sfałszowanie produktu leczniczego
Etapy procesu reklamacji
1. W sprawie reklamacji skontaktuj się z nami
kontakt.
2. Poinformujemy Cię o dalszych krokach.
3. Rozpatrzymy twoją reklamację!
Co jeśli paczka jest uszkodzona?
Jeśli odmówiłeś przyjęcia przesyłki
Jak najszybciej skontaktuj się z nami.
Wyślemy ponownie zamówienie lub zwrócimy kwotę na Twoje konto.
Jeśli zwartość była uszkodzonaJak najszybciej skontaktuj się z nami. Należy zrobić wyraźne zdjęcie zewnętrznego opakowania oraz zdjęcie uszkodzonego produktu i przesłać je do nas.
Wyślemy do Państwa kuriera na nasz koszt, w celu spisania raportu szkody.
Jeżeli przebywasz na kwarantannie to prześlemy do Ciebie raportu na twój adres e-mail.
Należy jak najprędzej wypełnić oraz przesłać nam raport.
Po otrzymaniu protokołu skontaktujemy się z Państwem i w zależności od podjętej przez Państwa decyzji wyślemy ponownie zamówione towary lub dokonamy zwrotu wartości zamówienia oraz kosztów dostawy.
PLIK z formularzem do pobrania
Formularz do pobrania pod adresem:
formularzreklamacji.
Szczegółowe informacje znajdziesz w
regulamin.
Dodatkowe informacjeW przypadku gwarancji czas gwarancji jest określony na karcie gwarancyjnej. W przypadku rękojmi czas zgłoszenia reklamacji wynosi 2 lata od otrzymania zamówienia.